niedziela, 28 grudnia 2014

#6 Niall cz.III

Witam!
Przybywam do was z już 3 częścią imagina. W poniedziałek powinien pojawić się imagin z Harry'm napisany przez naszą Koko! :D
Zapraszam do czytania
______________________________________________________________________________________

- Spakowałaś już wszystko? - zapytał już z irytacją Niall. Nie dziwę mu się pakuję się już chyba z 2 godziny, ale to on postanowił, że pojedziemy tam na "dłuższy okres".
- Nie denerwuj się tak - podeszłam do niego i pocałowałam go przelotnie w usta - Muszę jakoś wyglądać - zaśmiałam się
- Przecież we wszystkim wyglądasz ładnie - powiedział z udawanym zdziwieniem
- Co innego uważają te dziewczyny - wskazałam głową na laptopa - Naprawdę kochanie, zrozumiem jeszcze wyzywanie mnie, ale Mię?
- Moja Mia, nie przejmuje się niczym - powiedział do mojego brzucha i pocałował go.
- Dobrze, dobrze już. Czy przypadkiem nie jesteśmy już spóźnieni?
- Mamy jeszcze godzinę, więc co proponuje moja księżniczka? - przybliżył się do mnie, tak że nasze usta dzieliły zaledwie milimetry
- Na to samo co królewicz - powiedziałam szybko i pocałowałam go.
*perspektywa Niall'a*
Nie mogę powiedzieć Nancy, dlaczego tak naprawdę jedziemy do moich rodziców na tak długi okres. Dowie się o tym w swoim czasie. Na razie niech skupi się na dziecku w ciszy i spokoju, moja mama na pewno dobrze zaopiekuje się Nan.
- Która godzina? - pyta Nancy przerywając moją plątaninę myśli
- 13:27 - powiedziałem patrząc na mojego iphona
- Ile będzie trwał lot?
- Myślę że wieczorem będziemy u mojej mamy - odpowiedziałem tylko
*Perspektywa Nancy*
- Wreszcie dojechaliśmy - powiedziałam udają oburzenie
- Przez tą ciążę zrobiłaś się strasznie marudna - zaśmiał się Niall
- Nie gadaj tyle tylko bierz bagaże - stwierdziłam i ruszyłam w stronę drzwi rodzinnego domu Niall'a - Szybciej - uśmiechnęłam się
- Niall! Nancy! - krzyknęła z radością do nas Maura - Witajcie - uśmiechnęła się do mnie - Greg już jest, zapraszam - wskazała ręką abyśmy weszli
- Cześć - podszedł do nas Greg
- Częśc - powiedział Niall
- Hej - dodałam
Do korytarza weszła Denise a za nią Theo, jak na jego wiek jest już spory. Podbiegł do Niall'a i przytulił jego nogi ja tylko się do niego uśmiechnełam
- Witaj Nancy - przytuliła mnie Denise i pocałowała w policzek - To co wiadomo już czy to będzie kolejny piosenkarz? - zaśmiała się
- Niestety będzie to piosenkarka - i również się zaśmiałam
- Dzieci wchodźcie, koniec tych przywitań - poganiała nas Mura
- To na ile przyjechaliście? - zapytał Niall'a, Greg
- Nie wiem dokładnie - odpowiedział mój narzeczony - Nancy jest w 5 miesiącu, a chcę żeby Mia urodziła się tutaj. Ale zobaczymy jak to się potoczy - uśmiechnął się do mnie - mam nadzieję, że Nan też tego chce
- Oczywiście, że tego chcę - powiedziałam z nutą irytacji w głosie, dobrze wie, że chcę aby Mia urodziła się tutaj - Rozmawialiśmy już o tym i nie udawaj głupiego
- Widzicie, zrobiła się taka od kiedy dowiedziała się, że jest w ciąży - śmieje się
- Nie denerwuj Nancy swoim zachowaniem, krótko mówiąc prowokujesz ją i nie dziwię jej się - stwierdziła Denise
- A w tym stanie nie powinna się denerwować - dokończyła za nią Maura, dobrze, że chociaż one mnie rozumieją
- Widzę, że dziewczyny założyły sojusz - zaśmiał się Greg - Niall, a nie będzie problemu z twoją pracą? - szczerze, też mnie to ciekawiło nie zapytałam się czy nie sprawi mu to trudności, bo bałam się odpowiedzi
- Nie, chłopaki przekonali Paul'a, że lepiej będzie jak teraz będę przy Nancy i dlatego mamy przerwę póki Nan nie urodzi.
- A co potem? - dopytuję Maura - Przecież nie zostawisz Nancy samą z moim wnukiem, może lepiej będzie jak zamieszkacie razem ze mną? Mam duży dom a ja z chęcią pomogę mojej przyszłej synowej - uśmiechnęła się do mnie
- Mamo, jest za szybko na takie decyzje musi to wszytko przemyśleć, mamy dużo czasu - zakwitował Niall
- Ja już może pójdę się wykąpać jako pierwsza, żeby potem nie robić problemu - zapytałam
- Dobrze, wiesz Nancy gdzie jest łazienka prawda? - zapytała Maura, byłam tu już parę razy z Niall'em
- Tak, dobranoc.

________________________________________________________________________________________

~Karolyna

1 komentarz:

  1. Omg~!! *.* Niall..taki przebieguy xD
    Ojejciu...chcem tego wiencej..takie kawaii~ ^\\\\^
    Pozdrawiam i ide czytać następne.

    OdpowiedzUsuń