niedziela, 26 kwietnia 2015

#26 Calum

Zakochałam się w nie właściwym człowieku. Nie potrafiłam wybrać między dobrem, a złem. Nie mogłam podjąć decyzji samodzielnie. Straciłam można powiedzieć wszystkich przyjaciół. Może poza jedną osobą, która cytuję "Nigdy Cię nie zostawię samej na pastwę tego niesprawiedliwego świata". Wierzyłam jego słowom, może nie zawsze pokazywał, że tak jest, ale wierzyłam i  wierzę nadal.
- Miranda, proszę wyjdź z tego pokoju - zajęczał Calum pod moimi drzwiami
- Nie! Nigdy z niego nie wyjdę! - odkrzyknęłam
- Powinnaś coś zjeść - powiedział ze spokojem w głosie
- Daj mi spokój, błagam - odpowiedziałam słabym głosem, zawsze dziwiłam się jak te anorektyczki mogą żyć bez jedzenia, a ja powoli staję się jedną z nich
- Mira, nie możesz tak robić, wiem, że jest Ci smutno przez tego dupka, ale nie zadręczaj się tak nim
- Prosiłam Cię o coś - upomniałam się zaczynał mnie już irytować
- Jak chcesz - odpowiedział usłyszałam jak podnosi się z podłogi i schodzi po schodach. Ja również  wstałam z podłogi i stanęłam przed lustrem. Zobaczyłam strasznie rozczochraną dziewczynę z podkrążonymi oczami od płaczu i nie powiem nieźle ode mnie jechało. Nawet nie wiem, jak bardzo bym chciała nie wpuściłabym tu bruneta za żadne skarby, jeśli miałby mnie taką zobaczyć.
-  Today, I'm gonna write a sad song
Gonna make it really long
So that everyone can see
That I'm very unhappy - usłyszałam śpiew Cal'a grającego na gitarze pod moimi drzwiami od sypialni. Dobrze wiedział, że kocham tą piosenkę i zawsze jej słucham kiedy jest mi smutno, ale zamknęłam się tu bez telefonu i laptopa więc nie mogłabym jej w żaden sposób odtworzyć.
- I wish I wasn't always wrong
I wish it wasn't always my fault
The finger that you're pointing
Has knocked me on my knees
And all you need to know is - przyłączyłam się do śpiewania, kiedy nagle usłyszałam dźwięk przekręcongeo kluczyka w drzwiach, że też nie pomyślałam, aby włożyć klucz od drugiej strony. Drzwi otworzyły się i zobaczyłam w nich Caluma z gitarą w rękach. Podszedł do mnie odkładąjąc przedmiot i patrząc na mnie oczami pełnymi troski.
- Miri, skarbie nie możesz tak robić - powiedział spokojnie przytulając mnie
- Błagam Cię, zostaw mnie - odpowiedziałam wyrywając się z uścisku
- Świat to nie jest instytucja do spełniania życzeń, księżniczko - wyszeptał z uśmiechem przytulając mnie jeszcze mocniej
- Calll- przeciągnęłam
- Tak skarbie? - zapytał szeptem
- Przepraszam - odszeptałam
- Już dobrze, księżniczko - odpowiedział po czym mnie przytulił i złączył nasze usta w pocałunku.


******


Cześć Dupencje! ❤
Strasznie długi czas mnie tu nie było za, co strasznie przepraszam i mam nadzieję, że mi wybaczycie, bo powracam do Was z Cal'em xD Zapraszam wszystkich do komentowania!
A tu drugi blog tej pindy, co jest współautorką tego bloga, na którym właśnie jesteście:
http://my-little-world3.blogspot.com/?m=0
Włazić i komentować! xD
(są tam jej nagie fotki :3)

Pozwoliłam sobie na cytat z "Gwiazd Naszych Wina" John'a Green'a, oraz na użycie tutaj słow piosenki Christiny Perri - Sad Song :)

7 komentarzy:

  1. Cudowne <3 Zakochałam się :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo~!!! *o* W końcu się czegoś doczekałam szumowiny jedne ;-; Jak można tag mnie biednom zaniedbywać...Smuteczeg. XC
    Wgl ej XD Tylko ja miałam oglondać twoje nagie fotki Koko...ty oszustu ;-; Tag perfidnie mnie zdradzić z czytelnikami ;-; Foch forewer x.x
    Czekam na następną notkę ^.^
    Pozdrawiam i weeeeny dużo życzem do pisania~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahha! Pyśka! Ty Ciole! Spokojnje teraz dodaje Koko, sięc notka pojawi się o wiele szybciej xD A co do nagich fotek... :3

      Usuń
  3. Genialne! ❤ Pięknieee piszesz ❤❤ Życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego taki krótki? Trochę szkoda, bo jest fajny ;) I dodawaj częściej swoje imaginy xd Trochę tęskno za tym dodawaniem można powiedzieć "regularnie" rozmumiem, że jest szkoła, ale jak ciś się zaczyna to, to zobowiązuje jednak ;/ Nie jest to krytyka czy coś, ale wiecie taka uwaga tylko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótki, bo pisałam go trochę dawniej, a, że teraz była moja kolej w dodawaniu imagina wziełam go właśnie xD Nie mam ostatnio weny, bo teraz raczej bardziej czytam niż piszę więc... A co do dodawania notek. Z Karoliną postanowiłyśmy, że bardziej się zmobilizujemy i będziemy je dodawać regularnie :) Dzięki za komentarz ;))

      Usuń
  5. Bomba! Kocham tą piosenkę <3 Choć wokalistka może nie za bardzo znana, strasznie ją lubię <3 Pięknie napisane <3 I czekam na Lukeya ��

    OdpowiedzUsuń