niedziela, 5 kwietnia 2015

#25 Luke II

Rano obudziłam się z wielkim kacem. Na szczęście rodzice nie wrócili na noc, tylko poszli do znajomych. Gdyby zobaczyli mnie w takim stanie... nawet nie wiem jaka byłaby ich reakcja. Powolnym krokiem zeszłam do kuchni po tabletki na ból głowy i wodę.
Nie miałam siły na kąpiel, więc postanowiłam spędzić cały dzień w łóżku oglądając filmy. Szukając odpowiedniego filmu poczułam wibracje telefonu. Spojrzałam na ekran i zobaczyłam, że mam nowa wiadomość. Kliknęłam na ikonkę i przeczytałam jej treść. Nadawca miał bardzo.. interesującą nazwę.

Od: Najseksowniekszy i najlepiej całujący facet na świecie: Jak się czujesz? Mocny kac? U mnie masakra :( xx L
P. S. Mam nadzieję, że podoba Ci się nazwa kontaktu xo

Luke? W jednej sekundzie powróciły wszystkie wspomnienia z wczoraj.

Gdy moja przyjaciółka zniknęła za ścianą reszta też gdzieś poszła. Więc takim sposobem zostałam sama na kanapie w salonie. 
Byłam trochę zmęczona i zamknęłam oczy siedząc w ciszy. Poczułam jak ktoś siada obok mnie, pomyślałam, że może być to Mechi 
-Powinnam Cię zabić, za dobrze wiesz co, ale dziękuję, że zaproponowałaś mi to spotkanie -powiedziałam podkreślając słowo 'spotkanie', bo powinnam ją zabić za to, że wzięła akurat tych chłopaków 
-Nie wiem za co chcesz mnie zabić, ale nic nie wiem o żadnym spotkaniu -powiedział zdecydowanie nie głos mojej przyjaciółki. Otworzyłam oczy jak poparzona i zobaczyłam Luke'a
-Luke! Wystraszyłeś mnie.
-Przepraszam. -powiedział i rozłożył się wygodniej na kanapie - Mogę coś zrobić?
-Chyba nie rozumiem. Możesz robić co chcesz. 
-To dobrze - szepnął szybko zanim wpił się w moje usta. Jego usta były doskonałe... takie idealne. Całował brutalnie, ale namiętnie. Moje ręce znalazły jego włosy. Lekko ciągnęłam ich końce co wywołało mruczenie u Luke'a. 
Nasz pocałunek przerwało chrząknięcie. (...)

Na samą myśl o pocałunku z Lukiem motyle zaatakowały moje podbrzusze.

Do: Najseksowniekszy i najlepiej całujący facet na świecie: U mnie nie tak źle :) A nazwa... hmm... interesująca xx

Usłyszałam trzaśnięcie drzwi i krzyki. Słyszałam rodziców i nieznany mi piskliwy głos. Nie zwlakając długo zeszłam schodami do salonu skąd dochodziły krzyki. W korytarzu stały nieznane mi walizki. Kłótnia musiała być naprawdę ostra, bo wszyscy wrzeszczeli na siebie. Stanęłam w progu i zobaczyłam zrozpaczoną i wściekłą matkę, ojca, który ściskał pięści, a na jego czole pojawiły się pulsujące żyły i jakąś dziewczynę.
-Możecie powiedzieć mi co tu się dzieje? -krzyknęłam, aby przerwać tę kłótnie
-Sky, idź na górę! -warknął wściekły tata
-Pójdę, jeśli wytłumaczycie mi czemu się kłócicie i kto to jest- odpowiedziałam spokojnie kierując swój wzrok na tlenioną blondynkę z czarnymi odrostami i toną tapety na twarzy.
-Dowiesz się w swoim czasie, a teraz..
-Tom! Jeżeli nie powiesz jej tego to ja to zrobię! -tym razem odezwała się moja rodzicielka
-Jeżeli czego nie powie? Powiedzcie co tu się dzieje!- krzyknęłam po raz kolejny. Na prawdę nie wiedziałam co się dzieje. I co robiła tu ta laska!? Spojrzałam na matkę, która wyglądała jakby miała się rozpłakałać i na ojca który.. właśnie.. teraz jego twarz nie wyrażała żadnych emocji.
-No słucham!
Tata miał już się odezwać, ale mama była szybsza. To co powiedziała... Zamurowało mnie.. Przetwarzałam sobie w głowie jej słowa tysiące razy zanim zrozumiałam co się stało.

Jak myślicie? Co odpowiedziała jej matka? Jak bolesna będzie prawda? Tego dowiecie się w następnej części..

***************************************

I jak rozdział?  Nie zapomnijcie o dawaniu pytań do Q&A :) Jednorożcowo-pingwinowych ;*    ~Koko xx

8 komentarzy:

  1. Dobra muza do tego:
    https://m.youtube.com/watch?v=IavIjewJEJw

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  3. ile macie wyświetleń bloga dziennie? prosiłbym raczej o dowód w formie jakiegoś screena (czyt.skrina)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co? Nie dam Ci screena czy jak tam wolisz "skrina" tylko hasło do mojego google+ i sobie zobaczysz okay? ;)

      Usuń
  4. Cud miód i orzeszki :3 Chcem to dalej.. Serio..plzzzz ;-; Bo ja nie wycimie xc
    Nie moge sie doczekać kolejnej części. ^=^
    Pozdrawiam, weny, czasu, internetów, komputerów i powodzenia w sql xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba XD Następny rozdział chyba będzię pod koniec miesiąca ;/ Tak wiem... duużo czasu, ale nie mam dostępu do tableta, na którym są rozdziały :(

      Usuń