środa, 5 listopada 2014

Hej wszystkim!
Z tej strony Żelo. Przepraszamy, za ostatnie problemy techniczne, ale Koko nie działa laptop a z telefonu nie doda. A Żelkowi zepsuł się router i dopiero dzisiaj ma dostęp do internetu. Jak tam po Wszystkich Świętych? Koko była w Bełchatowie a Żelek w Bogusławicach. Ale mniejsza o tym... Przegraliśmy mecz w unihokeja :c ale na drugi raz będziemy walić kijami po nogach (odważymy się nawet po twarzy xd) byle by wygrać! Dzisiaj, także przedstawialiśmy w formie spektaklu "Dziady cz.II" A.Mickiewicza. Było bardzo ciekawie, pani nas pochwaliła i powiedziała również że postawiliśmy wysoko poprzeczkę dla innych klas pierwszych, które też stworzą spektakl na podstawie tej części książki. Za to w piątek jedziemy do Sieradza na pizze i do galerii. Jak to my... :)

________________________________________________________________________________
|Na dzisiaj to tyle. Mamy nadzieję że notka się podobała. Widzimy się prawdopodobnie w niedzielę :) Prosimy o komentarze.
~Żelo-srelo 

1 komentarz:

  1. Nie mam pojencia jak to skomentować, ponieważ gdyż ja czytałą III cz. Dziadów xd Poza tym tak na odwal sie, wienc..no...właśnie. ;-;
    Lul..a ja tu nie mam potszebnych emotek xc Ja chce emotki!!
    No, ale oke...tym razem bez miłych dodatkuf B), bo idem czytać dalej.
    Pozd.

    OdpowiedzUsuń