sobota, 18 października 2014

Cześć! 
Dzisiaj ja, czyli Koko wbijam na nockę do Żeluśka :D Teraz daję jej "korki" z muzyki. (paczajcie jak pisze xd zdjęcie niżej) Obiecałyśmy wam, że dzisiaj pojawi się coś ciekawego. Będą to dwie notki. Zapraszamy do czytania :)) 
____________________________________________________________________
Nasze włosy:         
Jako pierwsze opiszemy włosy Koko. Jak widać są one 4-kolorowe (ciemny bląd, jasny bląd, rude oraz siwe pasemko). Sięgają do pasa, kiedyś były o wiele dłuższe, ale fryzjerka obcięła włosy. Niestety.. :C Ale rosną szybko xd ~Koko



Przyszła pora na włosy Żelka. Mają one kolor ciemnobrązowe. Farbowałam je w wakacje na czerwono i niestety kolor został. Kiedyś włosy sięgały mi do pasa, ale niestety nie ma już moich ulubionych włosów ;c Zawsze są pokrącone :D mimo porstowania... ;c ~Żelek


Oto zdjątko jak Żelo-Srelo pisze "sprawdzian" xd Heheszky xd
Teraz notka nr 2
Ze względu na to, że nocuję u Żelka to będziemy oglądać jakieś horrory xd ;3 Postanowiłyśmy dać TOP 10 horrorów xd  
1. Piła (1-7)
2. Final Destination (1-6) 
3. The ring (1, 2)
4. Obecność (oraz kolejna część "Annabelle")
5. American Horror Story
6. [REC]
7. Krzyk
8. Blady strach
9. Fatum
10. Mama 
Jest to nasz ocena. Jakie horrory polecacie? To tyle na dzisiaj ;))









2 komentarze:

  1. XD Płacze..serio..
    Poprawność gramatyczna lvl hard ~ "Mają one kolor ciemnobrązowe" xd Kufa...plz...tlenu..
    Ale do rzeczy..Połowy z tych horroruf nie oglondałą ;-; Poza tym...kto pisze spr, kiedy masz nocowango...no plz. Xc
    ZBOCZONY KĄCIK~
    Po lekcji biologii doszłam (xd) do bardzo ciekawych wniosków imusiałam je komuś przekazać..
    J: Wiesz na co wpadłam?
    K: Na co??
    J: Że my to jemy sperme malin.
    K: O.o What?!
    J: No, bo skoro nasienie roślin jest w owocach, to nasienie malin jest w malinie, więc jemy ich spetme.
    K: No..w sumie coś w tym jest :/
    KONIEC ZBOCZONEGO KĄCIKA~
    Bye Bye~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahaha poprawność ortograficzna lvl ja...xd sorgi..nie zwracajcie uwagi xd

      Usuń