czwartek, 27 listopada 2014

#1 Louis cz.I


Heej wam!
Myślałyśmy czy dodać imagina i specjalnie dla was zdecydowałyśmy że go dodamy. Mamy nadzieję że spodoba wam się nasza pierwsza część :) Prosimy o komentarze xd
______________________________________________________________________________________

Jestem zwykłą 16 - latką, która marzy o idealnym życiu. Mieszkam w Londynie, ale pochodzę z Polski. Do Londynu przeprowadziłam się 5 lat temu, kiedy rodzice się rozwiedli. Mieszkam z tatą i macochą Elizabeth. Cztery lata temu urodził się mój przyrodni brat Olivier, uwielbiam go!
W sobotnie popołudnie Elizabeth kazała mi iść z Olivierem na spacer. Było ciepło więc zgodziłam się. Poszliśmy do parku na plac zabaw. Olivier uwielbia tam chodzić.Usiadłam na ławce, a chłopczyk poszedł bawić się w piaskownicy. Po chwili podbiegła do niego jakaś dziewczynka i zabrała mu zabawki. Mały zaczął płakać więc podeszłam do niego. Wtedy przyszła do nas ta sama dziewczynka wraz ze swoim bratem.
- jaki on uroczy - pomyślałam.
 - Hej, moja siostra Lotte zabrała twojemu bratu zabawki twojemu bratu zabawki. Proszę - powiedział
podając mi je.
- Cześć - wydukałam, nie powiem byłam lekko zszokowana - Nic się nie stało, przecież to tylko dzieci - odpowiedziałam i uśmiechnęłam się.

__________________________________________________________________________________________

Dziś to na tyle, druga część pojawi się już wkrótce i myślimy że spodobają wam się nasze wypociny :) Pracowałyśmy nad tym by wasze reakcje były jak najbardziej pozytywne :)
~ Żelek


1 komentarz:

  1. Awww~ OwO w końcu pierwsza część x3
    Tylko czemu to takie krótkie ;-; Ja chcem tego więcej...pllllz xc
    Wgl to takie urocze xd
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń