czwartek, 27 listopada 2014

Heej!
Tym razem to sam Żelo z typową dla tego bloga notką :)

W tym tygodniu w szkole dają nam nie powiem niezły wycisk. Dzisiaj mamy dyskotekę na, którą ja i Koko nie poszłyśmy ze względu na masę nauki :c Ostatnio oglądaliśmy na języku polskim ekranizację "Zemsty" Aleksandra Fredry. Bardzo nam się to podobało, gdyż tu w Gimnazjum inaczej omawiamy lektury niż w Szkole Podstawowej. Według mnie samej i naszej klasy ten sposób jest o wiele lepszy. Dzisiaj odbyła się również długo wyczekiwana przez nas kartkówka z układu okresowego. Żelek może się pochwalić, gdyż dostał 6-! Koko na razie nie wie co dostała, ale powiadomimy was o tym :) Byliśmy także dzisiaj na kolejnej, lecz ostatniej już ekranizacji "Dziady" cz.II wystawioną przez klasę Ia, było bardzo fajnie, ale i tak uważamy że my najlepiej przedstawiliśmy ten fragment książki.  Już niedługo wycieczka na, którą razem z Koko czekamy można by powiedzieć od zawsze! :D  Jest to wyjazd do kina na naszego ukochanego "Kosogłosa" cz.I! O, którym pisałyśmy już nie raz ;)
________________________________________________________________________________
 Bardzo cieszymy się ze względu na to że mamy coraz więcej wyświetleń! Oby tak dalej :) Ja już idę uczyć się historii, bo jest to mój ulubiony przedmiot a jakoś ostatnio nie mam kompletnie dla niego czasu :D
~ Żelek 

2 komentarze:

  1. Kosogłos <3
    Kto Tribute?

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś miałam pisać, ale jusz nie pamientam co :/ A mówią, że skleroza nie boli.
    /bo nie boli -,-
    Łżesz jak pies! *0*
    Wgl to miałam jechać i nadal na tego "Kosogłosa" nie pojechałam ;-; Buuu~
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń