czwartek, 3 września 2015

#37 Asthon cz.4

ashbatman: co tam? :*

dziewczynabatmana: muszę ci coś powiedzieć...

ashbatman: co?

dziewczynabatmana: Kocham Cię <3

ashbatman: och wiedziałem <3 ja ciebie też :*

dziewczynabatmana: :*

dziewczynabatmana: sory, ale moja przyjaciółka zabrała mi telefon :)

ashbatman: och....

dziewczynabatmana: coś nie tak?

ashbatman: zobacz u góry.

dziewczynabatmana: och...

ashbatman: tak.

dziewczynabatmana: przepraszam :(

ashbatman: za co? To raczej Ja powinienem Cię przeprosić..

dziwczynabatmana: ale ty nie masz za co :)

ashabtman: jestem trochę za bardzo natrętny :D

dziewczynabatmana: ale ja to bardzo lubię w Tobie :)

ashbatman: dobrze wiedzieć :)

dziewczynabatmana: ja muszę lecieć :) do kolejnego :*

ashbatman: cześć :*

*one hour later*
dziewczynabatmana: ps. kocham cię 


**********
Cześć wszystkim :)

Przepraszam, że tak późno, ale z telefonu ciężko dodaje się rozdziały, a czekałam na laptopa i w końcu jest i śmiga, jak nowy :D Dzięki za każdy komentarz <3

Do kolejnego! 

~Karolina 

1 komentarz:

  1. *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* ~ armia buźkufff~ *O*
    To był tag bardzo kawaii rozdziau~ OwO Kocham <3 Ja tesz was kocham <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń