sobota, 5 września 2015

#38 Asthon cz.5

ashbatman: to już nie jest śmieszne Cassie..

dziewczynabatmana: co jest śmieszne w tym, że cię kocham?

ashbatman: nie wiem, jak ma na imię twoja przyjaciółka, ale jeśli się kiedyś spotkamy to przysięgam, że osobiście powiem jej, co o niej myślę.

dziewczynabatmana: ash..

ashbatman: co Ash? Myślisz, że można bawić się uczuciami faceta?

dziewczynabatmana: kiedy to naprawdę ja, Cassie

ashbatman: udowodnij

dziewczynabatmana: muszę idioto? :)

ashbatman: nie kłamiesz?

dziewczynabatmana: nie -.-

ashbatman: hm... muszę się zastanowić..

dziewczynabatmana: nad czym tu się zastanawiać?

ashbatman: czy ja ciebie też kocham xd

dziewczynabatmana: serio?

ashbatman: żartowałem kwiatuszku :* <3

dziewczynabatmana: kwiatuszku?

ashbatman: tak :*

dziewczynabatmana: wolę.. hmm.. może króliczku? albo żabciu? a najlepiej to śnieżynko! <3

ashbatman: jak sobię życzysz kwiatuszku <3

dziewczynabatmana: taa..

ashbatman: ja muszę spadać kumple wzywają..

dziewczynabatmana: wolisz kumpli ode mnie?

ashabatman: nie, nigdy! tylko rozumiesz..

dziewczynabatmana: no właśnie nie rozumiem!

ashbatman: już zaczynasz kłótnie kobieto?!

dziewczynabatmana: teraz to kobieto? wiesz co...

ashbatman: napisz jak ochłoniesz

dziewczynabatmana: cześć!

******
Cześć kochani :)

Kolejna część! :D Mam nadzieję, żę Wam się podoba i zostawicie komentarz ;)

Do kolejnego! :)

~Karolyna

1 komentarz:

  1. Tag bardzo kobiece humorki XD Huehuehue~ Ash...zapowiada ci się ciekawa przyszłość z taką humorzastą kobietą XDDDDDDDDDDDDDDDD
    Dooooobra.......Czekam na next i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń