poniedziałek, 10 sierpnia 2015

#36 Ashton cz. 3

ashbatman: przepraszam za wczoraj :/

dziewczynabatmana: nic się nie stało :)

ashbatman: serio przepraszam

dziewczynabatmana: znowu zaczynasz?

ashbatman: nie no tak tylko chciałem zobaczyć twoją reakcję ;*

dziewczynabatmana: tylko, że my się nie widzimy ;)

ashbatman: a chciałabyś? :*

dziewczynabatmana: nie.

ashbatman: ;-;

ashbatman: wiesz, nie spytałem Cię jeszcze o imię :)

dziewczynabatmana: Jestem Cassie :)

ashbatman: piękne imię dla pięknej dziewczyny :*

dziewczynabatmana: jakie znasz jeszcze teksty na podryw?

ashbatman: bolało jak spadłaś z nieba?

dziewczynabatmana: a co jestem taka ładna?

ashbatman: nie, bo masz obitą twarz *leży i nie wstaje*

dziewczynabatmana: *strzela focha i nie wraca*

ashbatman: nie wytrzymasz kocie :* :D

*2 hours later*

ashbatman: wiem, że mnie kochasz Cassie :*

dziewczynabatmana: no chyba śnisz.

ashbatman: odpisałaś!

dziewczynabatmana: nie będę wdawać się w bezsensowne rozmowy! Nara!

ashbatman: och, jak ty mnie kochasz! ;*


***************
Witajcie kochani!
Kolejny rozdział mamy już za sobą! :)
Sądze, że będę je dodawać codziennie lub, co dwa dni (zobaczymy ile wytrzymam, ale jak narazie łatwo mi się to pisze) :)
Do następnego!

~Karolyna


2 komentarze:

  1. Bardzo fajne,podoba mi się.
    Masz może czas zaglądnąć na mojego bloga?Jeśli tak oto link : http://igrzyskasmiercialways.blogspot.com/
    Z miłą chęcią zapraszam do komentowania,przyjmę wszelkie słowa krytyki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cud, miód i orzeszki *_* Świetne to opo...afff~ Chce więcej :*
    Pozdrawiam i czekam na next

    OdpowiedzUsuń