poniedziałek, 7 września 2015

#39 Ashton cz.6

ashbatman: kochanie..

dziewczynabatmana: nie kochaniuj mi tutaj

ashbatman: przepraszam..

dziewczynabatmana: a ja chciałam się z Tobą spotkać.

ashbatman: już nie chcesz?

dziewczynabatmana: nie.

ashabatman: ale ja bardzo :*

dziewczynabatmana: co mnie to obchodzi?

ashbatman: to może w sobotę o 14:00? Miejsce się jeszcze ustali <3

dziewczynabatmana: sobotę mam zajętą, może w piątek lub czwartek? :)

ashbatman: piątek o 14:00 na Harbour Bridge? Jakoś się znajdziemy <3 

dziewczynabatmana: okej :*

ashbatman: już nie ma focha? :*

dziewczynabatmana: jeszcze jedno słowo.

ashbatman: hahaha :*

***********
Cześć kochani :)

Dzisiaj tak krótko, bo w kolejny musi być długi! Opiszę ich spotkanie i te inne ważne rzeczy :) 
Może to trochę za wcześnie, ale ja nie chcę żeby miało to np. 50 części tylko maks. 20 ;) 

Do kolejnego!

~Karolyna

1 komentarz:

  1. Khahahahah~ Oni się tu już spotykać bedom OwO A podobno to ja ci wene przynosze ;w; kłamczyłaś ;w; Jag moguaś ;w;
    Doooooooobra...rozdzialik krótki, treściwy i uroczy...no i wgl :3333333
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń