czwartek, 9 października 2014

Hej wam!
Jak wam mija dzionek? My wróciłyśmy z Konferencji Kosmicznej. Jakie nuudyy... Niektórzy usnęli XD Na szczęście była przerwa 45 minutowa. Mogliśmy skorzystać z bufetu i wyjść na dwór. Oprócz naszej szkoły były jeszcze inne. Na koniec było rozdanie nagród i wyróżnień za konkursy oraz jeden ze studentów pokazał nam zaprojektowany przez jego grupę Łazik Marsjański. W poniedziałek klasy I miały wycieczkę do Łodzi. Pojechaliśmy do kina na "Wakacje Mikołajka". Film był super! Potem mieliśmy czas w Manufakturze na zakupy (skorzystałyśmy z tego aż za bardzo), a później kręgielnia. Chcemy więcej takich wycieczek :D Pani na j. polskim zaproponowała nam zamiast kupowania prezentów na Mikołajki wycieczkę do kina na jakiś film. My, fanki Igrzysk Śmierci darłyśmy się żeby na Kosogłosa. Pani się zgodziła. Yeeaaah..! 

__________________________________________________________________________
Top 10 książek:
1. "Igrzyska Śmierci" (trylogia)

2. "Gwiazd Naszych Wina"
3. "Więzień Labiryntu"

4. "Percy Jackson"
5. "Zniszcz ten dziennik"
6. "Oszukać przeznaczenie" 
7. "Dzień, w którym umarłam"
8. "Dary Anioła" 

9. "Chłopak nikt"
10. "Cztery"
Pamiętajcie, że kolejność jest ustalona przez nas, więc możecie mieć własne zdanie na ten temat. Mamy nadzieję, że pod notką pojawią się komentarze :) 

1 komentarz:

  1. Huhuhu...Ohayo~ *.* Bendem jedynym komentaszem pod tym postem..jag sie ciesze =^.^=
    Wgl..to miałam dla was zrobić sb drugie konto na Google +, ale doszłam do wniosku, że mi sie nie chce. Xd
    Tag wienc..nie wiem co tu komentować *0* Seriously~ hahaha płacze ;-;
    Wgl to nie komentowałam pierwszej notki, bo...bo tam to jest brak komentarza xc Wy jusz wiecie o co chodzi. -,-
    Pozdrawiam i idem czytać dalej.

    Ps. Mam dla was rade xd Odpowiadajcie na kom., wtedy będzie ich więcej *szeptu szeptu* B)

    OdpowiedzUsuń