wtorek, 12 lipca 2016

#41 Ashton cz.8

*2 days later*
dziewczynabatmana: przepraszam, że nie przyszłam, ale moja mama miała wypadek i nie miałam głowy, żeby do ciebie pisać.

dziewczynabatmana: wiem, że jesteś zły, ale ja nie chciałam żebyś wyszedł na idiotę.

dziewczynabatmana: to naprawdę słodkie, że tyle na mnie czekałeś i proszę cię odpisz ;(

dziewczynabatmana: i naprawdę nie rozumiem jak mogłeś pomyśleć, że cię nie kocham.

dziewczynabatmana: jesteś jedyną osobą, która teraz może mi pomóc w tych trudnych chwilach, proszę nie obrażaj się kochanie ;( <3

dziewczynabatmana: pewnie nie chcesz teraz ze mną gadać, rozumiem, jak będziesz gotowy to odpisz.

dziewczynabatmana: będę czekać :) ;(

*10 pm.*
dziewczynabatmana: kocham cię, dobranoc ;* ;(

*6 am.*
ashbatman: Cassie.. Zrobiłem coś bardzo głupiego.


____________________________________________
Hej kochani!

Kolejny rozdział pisany z moją najukochańszą kuzynką Izu - nii, mam nadzieję, że się podoba :) :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz