niedziela, 9 sierpnia 2015

#35 Ashton cz. 2

ashbatman: wstałaś już księżniczko? :*

dziewczynabatmana: a co?

ashbatman: nic, chciałem wiedzieć czy tęskniłaś :)

dziewczynabatmana: ja? Za kim? Mój chłopak leży obok mnie.

ashbatman: masz chłopaka?

dziewczynabatmana: uważasz, że jestem za brzydka żeby go mieć?

ashbatman: nie, nigdy w rzycie, tylko nie mówiłaś, że go masz.

dziewczynabatmana: piszesz ze mną drugi raz i od razu mam opowiedzieć Ci historię mojego życia?

ashbatman: nie, tylko ja...

dziewczynabatmana: co ty?

ashbatman: nie ważne.

*1 hour later* 

dziewczynabatmana: przepraszam Ash, tak na serio nie mam żadnego chłopaka tylko żartowałam, bo chciałam zobaczyć jak zareagujesz.

ashbatman: whatever.

*tomorrow* 

ashbatman: co robisz skrabie? :*

dziewczynabatmana: leżę

ashbatman: ze swoim chłopakiem?

dziewczynabatmana: przecież wiesz, że to był żart, Nie jesteś już na mnie zły?

ashbatman: nie potrafiłbym gniewać się tak długo na tak piękną dziewczynę :*

dziewczynabatmana: gdzie ty widzisz piękną dziewczynę?

ashbatman: właśnie przechodziła obok mnie taka jedna, normalnie cycki jak balony, a od tyłka nie mogłem wzroku oderwać :3

dziewcznabatmana: Ashton!

ashbatman: czyżby moja przyszła żona była zazdrosna? :* :3

dziewczynabatmana: Ashton, ogarnij emocje, a potem do mnie pisz :)

ashbatman: ale ja jestem bardzo spokojny kochanie ;*

dziewczynabatmana: do jutra :)

ashbatman: pa :*

**********
OMG!
Ja żyję!
Tak, żyję i jak widzicie wracam!
Dostałam motywację od Pyśki (która szykuje dla Was prezent :3) i będę dodawać regularnie rozdziały!
Mam nadzieję, że rozdział się spodobał i liczę na komentarz :)
Dziękujemy za 4000 tyś wyświetleń!
Jesteście cudowni! :*

~Karolyna:)

1 komentarz:

  1. =^°^= Tag bardzo bulwers xD Bo co...bo jak nie ma mózgu to od razu musisz go hejtować?? >.< Ale on jest bardzo opanowany x3 Czo ty od niego chcesz~
    Doooobra...mui musk nie wycześfffiauu jeszcze ;w; Smuteczeg..
    Pozdrawiam i czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń