sobota, 2 maja 2015

#28 Ashton cz. 1

ashbatman: Ładne zdięcje kochanie <3

dziewczynabatmana: to, że w nazwie mam dziewczyna batmana, a ty ash batman nie ozancza, że musisz pisać do mnie kochanie i w ogóle coś pisać.

ashbatman: Ostra jesteś :* Lubię takie <3

dziewczynabatmana: ale ja nie lubię takich jak Ty, więc z łaski swojej nie pisz do mnie, a zawtanawiania mnie jedno... Skąd do kurwy masz mojego snapchata?

ashbatman: Jest takie coś jak: find-snap.com* i nie denerwuj się tak kotku, bo złość piękności szkodzi <3

dziewczynabatmana: po pierwsze: Ja nie jestem piękna
Po drugie: jeszcze raz do mnie coś napiszesz, a wylatujesz.

ashbatman: Po pierwsze: Rzeczywiście nie jesteś piękna, bo jesteś przepiękna, a po drugie: dlaczego mi to robisz? :c

dziewczynabatmana: to raczej ja powinnam się Ciebie zapytać dlaczego Ty mi to robisz..

ashbatman: Kiedy ja mówię Ci, że jesteś przepiękna (prawda, słońce :*) a ty mi grozisz... :c

dziewczynabatmana: Nie rozumiem.. To może wyślesz swoje zdjęcie? :)

ashbatman: uśmieszek!!!!!!!!!111!!!11!!!!!1!!!1!! OMFFGG!! MAMOO!!!1!!! ORGAZMM!!!111!! HELPZZ TELNUU NAŁ!!!11!!

dziewczynabatmana: Ashton spokojnie xD

ashbatman: tak, tak proszę mi wybaczyć, ale jesteś pierwszą dziewczyną, która wysłała mi uśmieszka i też pierwszą, która mi w ogóle odpisała..

dziewczynabatmana: Cieszę się, ale mogę to Twoje zdjęcie? :)

ashbatman: Tak, tak oczywiście poczekaj <3 :*

od: ashbatman

dziewczynabatmana: Ciacho z Ciebie. Nie wierzę, że żadna dziewczyna Ci nie odpisała! :D

ashbatman: Uwierz kotku, uwierz. <3



Cześć Dupcie! <3
Pewnie większość z Was jest teraz na jakieś imprezie, girllu czy czymkolwiek innym, a ja tu dodaje Asha xD Mam nadzieję, że spodobał się Wam i życzę miłej majówki! <3
*find-snap.com - nie ma takiej strony, wymyśliłam ją na potrzeby ff :)

~Karolajna

5 komentarzy:

  1. Genialny! I super pomysł z tym Snapem! :D U mnie Majówka to siedzenie w domu :/
    Życzę więcej weny! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że teraz samo 5sos, ale okej. Bardzo mi się podoba :) Ashton, taki "romantyczny" xD Zobaczymy, co będzie dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uhuhuhu *o* Takie pienkne. TESZ MAM ORGAZM~!! *O* MAJ KRASZ (tak to jest celowe xd) DO MNIE NAPISAŁ~!! AAAAAA!!!!!!!!! ORGAZM!!!!11!!!!!!! HUEHUEHUE!!!!!! A ja genialna nie umiem spanishowego ;-; Czekajcie...o ten język mnie pytał?? Chwila...sprawdzę...nie...o indonesyjski ;-; A ja go ni umiem...smuteczeg ;-; Wgl tak bardzo ogarnięta mamy rozmowę XD AAAAAAAAAAA!!!!!1!!!!!!!!!!1!!!!!!11111!!!!!!! NAPISAŁ DO MNIE!!!!!!!!!11111!!!!!!
    No, ale dobra...Pozdrawiam i czekam na next ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny :) Już koniec Majówki :( Ale byłam w Zakopanem jeej :D Czekam na next i życzę weny ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) ale kiedy następną część?

    OdpowiedzUsuń