czwartek, 16 kwietnia 2015

HOMOSEKSUALIZM & HOMOSEKSUALIŚCI

Witajcie kochani!
W tym poście zostanie poruszony ważny jak i kontrowersyjny temat. Mianowicie homoseksualizm. Tak, to ważny temat. Większość ludzi nie toleruje takich osób. Pytanie dlaczego? No właśnie. Homoseksualiści są normalnymi, porządnymi ludźmi, tylko wolą osoby tej samej płci. Nie wyróżniają się od innych. Mimo to nie zawsze ich życie jest spokojne. W ich stronę kierowane są różne wyzwiska m. in.: pedał, gej czy lesba itp. czy też groźby.  Nie fajnie jest słyszeć takie słowa, prawda? Prawdą jest, że większość z was reaguje tak na osoby innej orientacji. A co byście czuli jakby te wyzwiska były do was? Nie było by wam miło prawda? Albo jakbyście zareagowali, gdyby wasz przyjaciel/przyjaciółka powiedział, że jest homoseksualistą? Odrzucilibyście go/ją? Nie sądzę. Takie słowa naprawdę potrafią urazić. Przez takich hejterów Ci ludzie odbierają sobie życie. Tak, zabijają się. Nie wszyscy radzą sobie z tymi problemami. Jak się czujecie, wiedząc, że przez osoby takie jak wy inni odbierają sobie życie?
Jest wiele sławnych osób, które są właśnie tej orientacji. Tylko oni mają fanów, którzy ich wspierają.
Są dwie grupy ludzi: tolerancyjni i nietolerancyjni. Do której należycie?
Każdy jest wolnym człowiekiem i może robić, to co mu się podoba, więc my jako ludzie nowocześni powinniśmy tolerować takie osoby. My jako twórczynie tego bloga, tolerujemy takie osoby i nie mamy z tym problemu.
Wiemy... odezwały się te, co mają po 14 lat i mądrują się na każdy temat, lecz wcale tak nie jest. Jest to tylko nasza opinia i prosimy nie spinać dupy, o nasz wiek i o tym, co piszemy na blogu, więc mam nadzieję, że po przeczytaniu tego postu uświadomicie sobie, że homoseksualiści, są tacy jak my i uświadomicie to innym.
Zachęcamy również do pisania swoich opinii na ten temat.

Pozdrawiamy :)

~ KokoyŻelek

1 komentarz:

  1. Ja osobiście jestem bardzo tolerancyjna..(kocham yaoi <3_<3) Poza tym zostałam zaprodzona do trójkąciku 👍👍 No spoko.
    Ludzie mnie kochają i ja kocham ich <3 Macie serdużgo ode mnie. :*
    Pozdrawiam, weny do pisania i...wgl xd

    OdpowiedzUsuń