sobota, 6 czerwca 2015

#31 Luke VI

Podłączyłam telefon do ładowarki ponieważ się rozładował. Na ekranie blokady pojawiły się powiadomienia. Miałam 3 nowe wiadomości. Jedna informowała, że wygrałam mercedesa, a dwie pozostałe były od nieznanego numeru.
Nieznany: Nawet nie wiesz jak seksownie wyglądasz w tej koronce 
Że co?! Przecież nikt nie widział mnie w bieliźnie. To pewnie pomyłka.
Nieznany: Jeśli myślisz, że to pomyłka to mylisz się.
Jakieś szczeniacke wygłupy? No bo w końcu kto normalny pisze takie rzeczy?
Po chwili dostałam kolejnego SMS-a od..
Od tego samego nadawcy? Nie no.. to już jakiś żart.
Nieznany: Nie patrz tak w ekran telefonu bo wzrok sobie uszkodzisz 
Okeey.. To już nie jest zabawne. Ktoś musi mnie obserwować. Szybko podeszłam do okna i nie zobaczyłam nikogo. No może poza postacią znikającą za zakrętem. Zaraz! Czy.. nie.
Zasłoniłam okno i położyłam się spać. Za dużo wrażeń jak na jeden dzień. Najpierw ta dziwna rozmowa ponoć mojej siostry, a później te dziwne SMS-y. Aż boję się tego co wydarzy się jutro.
Czy Sky ma powody do niepokoju? Czy ktoś ją próbuje zastraszyć? 

× × × × × × × × × × × × × 
Joł!
Dzisiaj VI cześć! Wieem.. Znowu zawaliłam ;/ 
Jak Wam mija długi weekend? XD
Gorąco -,-
(Przez ten tydzień wciągnęłam się w Justina ^0^)
Jutro powinien pojawić się post o wycieczce do Karpacza ;>
Ja mykam pisać dalsze rozdzialy
~Lottie x 

1 komentarz:

  1. Ej, ej, ej...co to takie krótkie?? o.o Ja chce więcej. ;-; Tyle na to czekałam, a ty to takie krótkie mi wstawiasz?? To boli -,- Wgl foch forever za to X|
    Pozdrawiam :* i weeny życzę do pisania :3

    OdpowiedzUsuń